Veelgestelde vragen (FAQ)

Hoe oud moet ik zijn om een ​​auto van uw autoverhuurbedrijf te kunnen huren?

Bestuurders ouder dan 21 jaar en die al langer dan een jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs zijn van harte welkom. Sommige groepen vereisen dat de leeftijd van de bestuurder minimaal 25 jaar oud moet zijn.

Wat is er WERKELIJK inbegrepen in uw prijzen of speciale aanbiedingen?

We hebben een streng all inclusive beleid waarover je meer informatie kan vinden op de volgende pagina.

Wat is er NIET inbegrepen in de prijzen of aanbiedingen?

Brandstof is niet inbegrepen in de huur (de huurder betaalt zelf voor de brandstof). Daarnaast zijn alle verkeersboetes en parkeerovertredingen voor de rekening van de huurder (de gemachtigde bestuurder).

Kan ik een specifiek model voertuig uit een groep reserveren?

Hoewel ons bedrijf niet verplicht is om een ​​specifiek merk of model auto uit een groep op je verzoek te boeken, zullen we proberen om ons best te doen de auto waarom je hebt gevraagd, te leveren. Deze kwestie hangt altijd af van de beschikbaarheid en de last minute planning.

Heb ik een creditcard nodig om een ​​auto te kunnen huren bij Rental Center Crete?

Nee, er is geen noodzaak om in het bezit te zijn van een ​​creditcard als je besluit om de auto te huren en de kosten te betalen bij aankomst. Je kan echter wel een creditcard gebruiken voor het betalen van de huur. Om vooraf te betalen (tegen een gereduceerd tarief) moet je in het bezit zijn van een creditcard (elke willekeurige card met een Visa- of MasterCard-logo) en de naam van de houder die als chauffeur geregistreerd moet worden.

Ik heb besloten om vooruit te betalen en te profiteren van de korting. Welke creditcard kan ik gebruiken?

Om vooraf te kunnen betalen accepteren wij Visa of MasterCard. Natuurlijk kunt u, na overleg, ook betalen met een overschrijving of PayPal™. Bovendien moet de creditcardhouder aanwezig zijn bij de aflevering van de auto en zichzelf registreren als chauffeur op het huurcontract.

Ik heb besloten om te betalen op locatie. Op welke manieren kan ik betalen?

Je kan altijd boeken & betalen op locatie. Betalingen op locatie kunnen worden voldaan hetzij contant of met een creditcard (zoals VISA, MASTERCARD en AMEX). De houder van de creditcard moet voor een handtekening aanwezig zijn.

Hoe kan ik reserveren?

Een reservering maken is zeer eenvoudig. Er zijn verschillende manieren om dit te doen.
- Online: bezoek onze reserveringspagina. Voltooi de benodigde stappen en al snel zal jouw reserveringsvoucher naar je e-mailadres worden verstuurd (binnen max. 12 uur).
- Telefonisch: bel naar ons reserveringscentrum op het nummer: +30 2810 240 120. Dit nummer is beschikbaar tijdens de kantooruren: 08.00-22.00 uur (GMT +02.00), zeven dagen per week. Onze vriendelijke en goedopgeleide medewerkers hebben de ervaring om ervoor te zorgen dat je de beste prijs krijgt.

Wat als ik mijn reservering moet annuleren?

Breng ons zo spoedig mogelijk op de hoogte als je wil annuleren of de reservering wilt wijzigen. Je kunt gebruikmaken van ons contactformulier of gebruik de contactgegevens aan de onderkant van de pagina.
Annuleren is tot 48 uur voordat je je voertuig komt ophalen, GRATIS (met een volledige terugbetaling als je vooraf hebt betaald).

Wat moet ik doen bij pech onderweg? Wat kan ik doen?

Het eerste wat je moet doen is ons bureau op de hoogte brengen. Je moet informatie geven over de exacte locatie waar bent gestrand. Onze medewerkers zullen de pechmelding doorgeven aan de naar Interamerican Road Assistence (24/7) en binnen enkele minuten zal je hulp aangeboden krijgen. Ons kantoor zal onmiddellijk de nodige maatregelen treffen om de 'kapotte' auto te vervangen door een andere.
Noodnummer: +30 2810 240 120

Hoeveel bestuurders kunnen in de gehuurde auto rijden?

Onze prijzen en aanbiedingen zijn gebaseerd op één persoon als hoofdbestuurder. Een extra bestuurder is ook inbegrepen. Er is een optie om andere mensen toe te voegen als derde of vierde bestuurder. Voor deze optie wordt je slechts €2 / dag extra in rekening gebracht.

Hoe herken ik de persoon die mij op zal wachten?

Onze medewerkers zullen je opwachten bij het meeting point (douane uitgang – in de aankomsthal) met in hun handen een banner met jouw naam, alsmede de naam van ons bedrijf. Als je jouw naam herkent, kunt je naar hen toegaan.
Belangrijk: Op Luchthaven Heraklion dien je onze locatie te bereiken die 100m naast de luchthaven gevestigd is. Bekijk deze video op Youtube om ons te vinden. Controleer ook de beschrijving van de video die je kan downloaden op jouw telefoon of tablet.

Wat moet ik doen als ik eerder dan het afgesproken tijdstip bij het meeting point ben of als uw medewerker te laat is?

Je moet bij het meeting point blijven totdat onze medewerkers je komen ophalen of je kan contact opnemen met ons kantoor die je verdere instructies zullen geven.

Als mijn vlucht te laat aankomt blijft uw medewerker dan op me wachten om de auto te leveren?

Natuurlijk zullen onze medewerkers op je wachten. Al onze medewerkers worden te allen tijde geïnformeerd over jouw aankomst, evenals andere veranderingen die zich kunnen voordoen en ze wachten op de aankomst van jouw vlucht om je de auto te leveren.

Als ik de auto kom afhalen wat heb ik dan nodig?

Bij het afhalen van jouw auto, moet u:
(1) een geldig rijbewijs met Engelse karakters kunnen overdragen,
(2) een geldig paspoort of ID-kaart kunnen overdragen,
(3) een huurovereenkomst ondertekenen om de standaard huurvoorwaarden en de verzekering te accepteren.

Ik heb mijn antwoord nog niet gevonden!

Stuur ons jouw vraag via onze contactpagina

.